Jídla, která můžete jíst i v noci, aniž byste ztloustli


346
143 , 346 points

Jestliže si dáte jako novoroční předsevzetí, že zhubnete, tak je tento článek přímo pro vás!

Krekry

Když říkáme krekry, máme na mysli ty s komplexními sacharidy, které mají nízký obsah kalorií. Související obrázek

Pokud si tyto sušenky koupíte, ujistěte se, že je na seznamu ingrediencí napsáno, že jsou 100% celozrnné. Jestliže tam však vedle toho bude něco dalšího připsáno, nekupujte si takové sušenky, pokud chcete zhubnout. To totiž nejspíše znamená, že jsou vyrobeny z bílé mouky s přídavkem některých celozrnných přísad.Výsledek obrázku pro crackers

Když teď na vaše krekry dáte plátky sýra nebo Cottage, budete mít lahodné celozrné občerstvení.

Popcorn

Může to znít překvapivě, ale popcorn je perfektní občerstvení na noc. Tímto popcornem však nemyslíme ten máslový, který si dáte do mikrovlnky.Výsledek obrázku pro homemade healthy popcorn

My máme na mysli popcorn, který si uděláte sami doma bez přidávání oleje a dalších přísad. Ten má vysoký obsah bílkovin, vláknin, nízký obsah tuku a kalorií a je bez soli a cukru. Navíc si ho můžete okořenit například česnekovou solí, chilli vločkami nebo některými bylinkami a kořením.

Vejce

Vejce je další úžasná možnost menšího občerstvení.Výsledek obrázku pro eggs

Jedno vejce obsahuje pouze 75 kalorií, ale má velké množství bílkovin, díky čemuž se budete nějakou dobu cítit plní. Vajíčka jsou navíc stejně dobrým zdrojem tryptofanu jako sýry a jogurty. To znamená, že jakmile sníte vajíčka, budete se cítit spokojeně a ospale.

Schválně kdo z vás někdy něco takového po snědení vajíčka pociťoval.

Zelenina

Svačina, která se skládá ze zeleniny je ta nejlepší, jelikož je zdravá a má málo kalorií. Navíc obsahuje živiny, vitamíny a spoustu vlákniny a můžete jí jíst tolik, kolik chcete. Výsledek obrázku pro vegetable

Trik je v tom, že často používáme takové množství kalorií k strávení zeleniny, kolik se v ní nachází. Pokud přeci jen zůstanou některé kalorie, tak není žádná šance, že budou uloženy v tukových buňkách.

Jestliže jste si vědomi, že vás v noci přepadává hlad, připravte si předem nějaký zeleninový salát.

Banán

Ačkoli mají banány poměrně vysoký obsah kalorií, obsahují také velké množství draslíku a hořčíku. Díky těmto prvkům jsou banány bezkonkurenčními relaxátory.Výsledek obrázku pro banana

Toto ovoce také obsahuje hodně vlákniny, což je skvělé pro trávení a zdraví srdce. Banány jsou však také bohaté na tryptofan, který jak už víte, pomáhá produkovat melatonin, díky kterému budete ospalí.


Líbí se ti to? Sdílej článek přátelům!

346
143 , 346 points

What's Your Reaction?

Zmatený Zmatený
1068
Zmatený
Fail Fail
611
Fail
Sranda Sranda
459
Sranda
Chytrý Chytrý
308
Chytrý
Pitomost Pitomost
152
Pitomost
Lol Lol
1528
Lol
Láska Láska
1374
Láska
Omg Omg
1068
Omg
Výhra Výhra
610
Výhra
WhatSon

0 Comments

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format